ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ
ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
https://wepik.com/share/9c5ac897-f677-47c6-9630-d5e04398f612
Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
Складові іміджу закладу дошкільної освіти
Формування корпоративного іміджу дошкільного закладу — процес, під час якого створюють бажаний образ на основі наявних ресурсів. Основними складовими іміджу сучасного дитячого садка є такі:
загальна популярність і репутація
узгодженість усіх елементів діяльності закладу
швидкість реагування на зміни запитів споживачів
інноваційний потенціал і його реалізація
престиж освітніх програм
рекламна політика
рівень розвитку та характер соціальних зв’язків
фінансова забезпеченість (стійкість)
відкритість, готовність до співпраці та взаємодії з іншими соціальними інститутами.
Формування сприятливого корпоративного іміджу — одне з головних завдань колективу закладу освіти, важливе для його конкурентоспроможності. Адже на певному етапі розвитку закладу позитивний імідж стає інструментом розв’язання багатьох питань: дає змогу адміністрації та колективу знаходити спільну мову з представниками місцевої влади та родинами потенційних вихованців, бути впевненими у лояльності батьків, планувати власне професійне зростання тощо.
Як сформувати позитивний корпоративний імідж
Аби створити позитивний імідж нашого дошкільного закладу й оптимізувати професійну соціалізацію колективу, ми поставили перед собою такі завдання:
дослідити й проаналізувати реальне ставлення працівників, батьків і дітей до закладу
створити умови для професійного розвитку педагогів та інших працівників з метою підвищення рейтингу закладу
налагодити співпрацю з різними інституціями міста — загальноосвітніми школами, закладами охорони здоров’я, музичною школою, пожежною частиною
забезпечити інформаційну обізнаність суспільства про діяльність закладу шляхом співпраці з місцевими мас-медіа (пресою і телебаченням); створення та підтримки сайту закладу, участі у фахових конкурсах тощо.
Заклад поступово розв’язує ці завдання і формує свій корпоративний стиль та імідж за допомогою таких засобів:
формування творчого педагогічного колективу однодумців
створення комфортних умов для дітей, оригінального розвивального середовища
заснування та підтримання традицій
участь педагогів у конкурсах професійної майстерності
поширення досвіду роботи колективу. (Див.сторінку "Досягнення та напрацювання)