З досвіду роботи вихователя
Оксани РЯБОКОНЬ
Дидактична гра «Що потрібно для купання?»
Мета:формувати знання про дотримання правил особистої гігієни; вправляти в умінні впізнавати і називати предмети гігієни, розповідати про їх використання; закріпити алгоритм купання; розвивати увагу, мислення, пам‘ять, зв‘язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров‘я.
Хід гри
Вихователь пропонує дітям розглянути предметні картинки. Малята обирають тільки ті, на яких зображені предмети для купання; називають їх, розповідають про їх використання.
Ускладнення: після того, як дошкільнята обрали усі предмети гігієни, вони розповідають про послідовність дій під час купання.
Здоровий спосіб життя ‒ один із важливих аспектів щасливого життя людини. Жити здорово теж потрібно вчитися. Але набагато цікавіше та охочіше маленькі здобувачі освіти будуть це робити у вигляді гри.
На допомогу може стати навчальний посібник ‒ лепбук
«Здоровий спосіб життя».
До складу лепбуку входять:
1.Тематичні віршики
2. Правила особистої гігієни
3. Дидактична гра «Мій режим дня»
4.Лото «Особиста гігієна»
5. Дидактична гра «Збери квітку»
6. Дидактична гра « Корисна їжа чи ні?»
7.Картинки на тему «Загартування»
8.Гра «Лабіринти»
Настільна гра -лото «Особиста гігієна»
Мета: формувати навички особистої гігієни; закріпити знання про правила догляду за власним тілом. Сприяти вихованню культурно-гігієнічних навичків.
Дидактична гра «Що з чим дружить?»
Мета: формувати у дітей елементарні уявлення про правила особистої гігієни; спонукати підтримувати своє тіло в чистоті; збагачувати словник назвами предметів гігієни; розвивати увагу, мислення, пам‘ять, мовлення; виховувати охайність.
Хід гри
Вихователь пропонує малюкам розглянути картинки із зображенням частин тіла та засобів гігієни і поєднати їх у пари.
Наприклад: волосся ‒ шампунь або гребінець;
ніс ‒ носовичок; зуби ‒ зубна щітка і паста та інше.
Дидактична гра
«Збери квітку»
Мета: формувати знання про здоровий спосіб життя та негативний вплив шкідливих чинників на стан здоров‘я людини; розвивати спостережливість, мислення, пам‘ять; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров‘я.
Обладнання: зображення веселого та сумного смайлика, пелюстки двох кольорів із зображенням корисних і шкідливих чинників.